Followers

Wednesday, December 29, 2010

Aku sayang Malaysia....Tahniah Pasukan Harimau Malaya!


Aku peminat bola sepak? Betul ke?..aku sendiri tak pasti tapi setelah menonton 2 perlawanan akhir AFF Piala Suzuki antara Malaysia dan Indonesia, jawapannya memang le aku peminat...hakikatnya aku bukannya tahu mengenai bola sepak atau sukan lain...cuma yang pasti jika ada perlawanan antara Malaysia dengan negara lain...aku adalah manusia yang over..tak percaya?..he he..mungkin semangat kebangsaan yang begitu tinggi menjadikan aku begitu patriotik...terkadang kala malu le pulak dengan anak-anak..sebabnya,..jika ada jaringan gol..akulah manusia yang paling kuat bersorak..tapi nak buat macam mana, dah sepontan jadi macam tu..
Pastinya, kini aku peminat bola sepak negara..walaupun aku sikit pun tak tahu mengenai bola sepak...dulu suatu masa, aku pernah berkata..apalah ada pada bola sepak...suatu sukan yang nothing,...22 pemain berebut sebiji bola...he he...maafkan aku..aku belum tahu ketika itu...

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he