Followers

Monday, January 17, 2011

NurKasih Perfumes

Ketika menjelajah internet...selalu teruja dengan iklan perniagaan, hati tertanya2 samada benar atau tidak seperti yang diwar-warkan..atau sekadar penyedap rasa dengan tujuan berbeza..terfikir juga nak join..so tangan gatal ni mula le mencari2 mana-mana bentuk perniagaan yang boleh dilakukan serta tidak mengganggu urusan seharian...cari punya cari terjumpa la satu Produk..Nur kasih Perfumes..secara ringkas perfumes ni diadun dari minyak pati pelbagai haruman..walaupun harganya tidak mahal mana..kualitinya boleh dibanggakan..so jadilah aku penjual minyak wangi...so beruntunglah sesiapa yang berkawan dengan cikgu ct nanti..teringat pepatah arab, kalau berkawan dengan penjual minyak wangi..sekurang2nya boleh menghidu haruman ...so berniagalah aku walaupun aku tak pandai..he he..untung tak le banyak tapi aku gembira sangat sbb permintaannya tinggi...alhamdulillah..

7 comments:

cuterosse said...

saya mahu jdi pengedarnye leh tak....perfume nur kasih niiee...

ME said...

saya berminat utk jd pengedar jugak!

ME said...

saya berminat utk jadi pengedar jugak!

siti ajar bt yaakob said...

salam, terima kasih kerana berminat,..tapi yang sebenarnya sekarang ni pengusaha Nur kasih ni dah berpindah jauh,..saya sendiri pun susah nak berhubung..sorry ye..

suhanwar said...

salam kalau ada yang berminat menjadi pengedar NurKasih Perfume... boleh hubungi saya untuk mengetahui harganya dan cara membelinya.

suhanwar said...

salam, kalau berminat menjadi pengedar NurKasih Perfume boleh hubungi saya. boleh mesej sy di suhanwar_aries@yahoo.com.my

nur kasih wangi said...

perniagaan minyak wangi ni ok jugak...info lebih ade kat nurkasihperfume@blogspot.com

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he