Followers

Wednesday, December 19, 2012

PMR 2012...alhamdulillah...syukur...8A 1B..

19 Disember 2012,...jam 10 pagi...kami sudah sampai di sekolah tempatku mengajar...aku memahami perasaan adik..abang juga turut serta. Kami terus bergegas ke Dewan Iltizam untuk sama-sama menantikan keputusan yang akan diumumkan...aku pula terus ke pejabat...cikgu Rohana ucapkan tahniah...aku senyum dan tanya berapa...dia menjawab 8A dan 1B,..so aku tahulah adik memang dah tak boleh kekalkan rekod 9A abang tahun lepas...memang sudah kuduga...subjek Geografi adik mampu dapat gred B je...
Aku ke dewan untuk bersama waris lain...hari ini aku datang sebagai waris bukannya guru...


Tuan Pengetua, sempat berucap untuk mengalukan kedatangan pelajar dan waris.


Debaran menanti,...kelihatan abah dan abang tenang menanti keputusan adik diumumkan..


Pelajar-pelajar cemerlang PMR 2012...bergambar bersama Tuan Pengetua Puan Hajah Dewi Rosnah, Pen Kanan Hem, Tuan Haji Azizan Bin Saud, Pen KananPuan Hajah Jamaliah dan Guru Kanan Bahasa Puan Rohana Yusuf.


Saat debaran seorang pelajar,..guru-guru bersedia untuk mengedarkan slip keputusan PMR 2012.


Anak-anakku,..Nur Helmi Izzat dan Nurain Athirah...mengambil PMR di SMK Syed Mohamed Al-Bukhary tempatku bertugas,..semoga kecemerlangan mereka tidak berhenti di sini...


Terpancar kebahagian di wajah ibu dan anak...


 Anak-anak didikku,..semoga kalian akan terus mencapai kejayaan,..walaupun hari ini mungkin kecewa dengan keputusan yang diperolehi,..masa depan kalian masih panjang..asalkan terus berusaha..in syaa Allah..

1 comment:

Ainur68 said...

Tahniah utk Siti dan anak!

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he