Followers

Monday, November 9, 2009

Adzab Neraka bagi Pembunuh Kucing, inikan pula membunuh anak sendiri?



ingat kut nak sayang dan belai  si comel tu...


betapa sucinya ....tak tahu pun ajalnya akan tiba dengan
cara yang amat kejammmmmm


memang gila...penghuni neraka jahannamm, apalah dosa kucing.
.kalau nak glamour seluruh dunia pun bunuhla diri sendiri!


nanti kat akhirat..kucing ni akan tusuk mata hang yang sepet tu..
biaq hang rasa sakitnya..(tak sanggup nak tengok)


tamatlah riwayat....selamat lah kucing dari dunia yang kejam..
dari tangan2 manusia yang berhati syaitan.
P/s: Kejam sungguh wanita dalam gambar ini, walaupu tragis
dan tak sanggup dilihat namun kupaparka jua sebagai renungan
bersama kerana aku amat menyayangi kucing-kucing yang dilayan 
macam anak sendiri...

13 comments:

ZOOL@TOD said...

Apalah dosa kucing tu sampai sanggup bertindak sedemikian rupa. Memang tiada perasaan belas.

Tirana said...

Kejamnya perempuan tuu..tak berhati perut..Macam mana dia rasa agaknya kalau tubuh dia pulak dipijak macam dia pijak kucing tu.

siti ajar bt yaakob said...

mungkin perempuan ni baru keluar wad gila...hanya orang gila saja yang mampu buat macam tu...semoga cepatlah mampus....

abu muaz said...

perasaan orang buang dan bunuh bayi macam tuuu juga ke? gila tahap gabang dah tuuu.

cikguaziz.blogspot.com said...

Vey sad..
Poor little cat..!
To the woman in the pictures who tortured the innocent cat..
" MAY YOU GO TO HELLLLL !!"
You don't deserve to live in this world because you owe the poor little cat your life..REPAY..

Cruel..Kejam..Hati Syaitan
You have a satanic heart !
You are satan actually !

Sedihnya..!! Isk...isk..

Rosfiqah Potraits Arts said...

owwwh....tak sanggupku melihatnya.......

Rosfiqah Potraits Arts said...

owwwh........ tak sanggup ku melihatnya.....

arzeyani said...

aduh....saya menangis bila tengok gambar ni......ya Allah napa la ada kat dalam dunia manusia macam ni...menyayat hati dan tanpa disedari air mata mengalir sendiri..demi Allah, marilah kita doakan agar perempuan ni dapat pembalasan di akhirat nanti.semoga allah memberi balasan yang setimpal di duni dan akhirat...amin

nura thieyra said...

Ya Allah,xsggp rasanye aq tengok,sbb aq syg sgt kt kucing..Allah pasti mbalas pbuatan nya...

Afifa Farah said...

sudah dipenjarakah pembunuh kucing itu?

Anonymous said...

Jika aku ketemu wanita pembunuh kucing di foto itu, Insya Allah aku akan mencincang-cincang dan menginjak-injak tubuh wanita laknat itu !!!!!

Anonymous said...

semoga yg membunuh kucing akan ditimpa hukuman sebesar besarnya amin ya robal alamimin

delano delan said...

Bangsat lo pembunuh kucing!!!Ingatlah di akhirat nanti kau akan disiksa sama seperti kau membunuh kucing itu!!anjing lo bangsat!!!

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he