Followers

Sunday, November 8, 2009

Dah hampir ke garisan....letih.

Bermula dari 5 petang kelmarin hinggalah jam 10 malam, aku berkampung kat rumah Hazidah, rakan sepengajianku...buat apa lagi...analisis data la...sebagai menyempurnakan proposal tesis. Penat...sakit belakang dan leher pun rasa terkehel...mata naik berpinau...namun aku pasti siapkan walau sesukar manapun...kerana aku tak sabar untuk sampai ke garisan penamat..dah tak lama dah ct...sabar dan bawa bertenang...kalau orang lain boleh awak pun boleh juga. Terima kasih juga buat teman yang sudah sarjana, Imah yang bertungkus lumus mengajar kami...budimu tak dilupakan..nampak gaya Raya korban ni memang kena betul2 berkorban le...orang lain sibuk membakar lemang dan merebus ketupat...dan menggoreng rendang..maka kami  juga sibuk menggoreng...he he...semoga selamatlah diakhirnya nanti.
Untuk diri sendiri aku hadiahi sekuntum mawar, kuning lagi..buat penyeri entry...he he he...(sewel). Saat ini azan subuh dah bergema.....so..solat dulu..

3 comments:

Atie said...

Hi dearest...keep good work..no pain no gain..luv u....

LanaBulu said...

Dekat garisan penamat tu lah kena bersemangat lagi cikgu..
Tahniah cikgu menghampiri juga garisan yg dituju tu..

siti ajar bt yaakob said...

tq la atas semua yang bersimpati he he...hanya jauhari mengenal manikamnya..so atie let join me...for PHD soon...k.
Lana Bulu : thanks for your support..

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he