Followers

Wednesday, September 23, 2009

Raya ke 4







Hari ini dah msuk hari ke 4 berhari raya, aku dan keluarga berkunjung ke rumah cikgu Tipah, dia buat laksa berkuah lemak. Aku pula sempat membakar 2 biji pizza. Satu di bawa ke rumahnya dan satu lagi untuk kawan2 ain yang berkunjung ke rumah. Semalam (raya ke 3) sempat juga aku menjamu pizza untuk keluargaku. Kak ton, Asri, abang fuzi dan yon berserta mak sempat la merasanya. Puas juga hati ni...ye lah dah hampir 2 tahun aku tidak membakar pizza...aku juga menggoreng cendawan dan masak maggie tom yam..yang shoknya depa sapu licin...



No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he