Followers

Tuesday, January 5, 2010

dimanakah sahabat kita?


Bagi saya seorang sahabat memiliki  makna  dalam 3 hal, membahagiakan, menggembirakan dan menyenangkan. Jika kehidupan selalu silih berganti akan datanglah  kebahagiaan dan penderitaan,  namun seorang sahabat yang hadir dalam makna diatas menjadikan hidup ini menjadi indah.

Sebagai seorang sabahat. Walaupun tak sempat bertegur sapa, susah di hubungi, terkadang malas juga jawab email, yang pasti tak mungkin kita  luput dari berbuat kesalahan dan dosa. Justeru dengan segenap kerendahan hati, saya mengucapkan mohon maaf lahir batin jika ada kekurangan ataupun kesalahan. Keberadaan anda sebagai sahabat telah membuatkan saya bahagia, gembira dan mennyenangkan hidup ini.



5 comments:

abu muaz said...

selamat kembali ke sekolah.

insan pendidik said...

salam,

IP setuju sahabat perlu ade 3 hal tu... termasuklah juga yang mampu membawa kita ke arah kebaikan.

rosnanie said...

Salam kak siti, entry kali ni cam emo jer...

kak siti, bagi saya nak cari sahabat sejati paling susah,

siti ajar bt yaakob said...

salam kawan2...memang susah nak dapat sahabat...kawan ramai le...kalau dapat sorang pun jadi le kan...

Komik Pedih said...

++INI BUKAN SPAM
++INI SEBUAH MESEJ KEMASYARAKATAN++


Salam sejahtera.

Saya telah mendapat email daripada seorang kawan tentang sebuah blog baru yang bertujuan menjatuhkan maruah wanita-wanita tempatan kita yang mungkin adalah isteri, ibu, kakak dan adik kepada seseorang atau mungkin anda sendiri.


http://wanitamelayuseksi.blogspot.com


Konsepnya sama dengan blog 'pemuas nafsu' (my-steam.blogspot.com) yang kini sudah dipadamkan.Nampaknya, blog baru ini meletakkan semula gambar-gambar wanita Melayu dalam blog 'mys-steam' yang sengaja dipergunakan untuk tujuan keseronokan 'fetish' pelawat lelaki.

Blog ini sengaja mahu menghidupkan semula blog (my-steam.blogspot.com) tersebut. Mungkin oleh individu keji yang sama ataupun oleh peminat blog lama tersebut.

Penulis blog cuba menyembunyikan agenda pervert-nya dengan mengatakan bahawa blognya itu adalah untuk tujuan 'DAKWAH' bagi menginsafkan wanita yang terlibat.

Dan kali ini, pemilik blog tersebut tampil lebih angkuh dan berlagak dengan memperli individu yang cuba menasihat. Pemberi-pemberi komen pula semakin berahi, ganas dan berbahasa lucah.

Di sini, kita menyeru dan menggalakkan mana-mana individu atau pihak yang berkebolehan dalam teknologi maklumat atau yang mempunyai pengaruh undang-undang supaya melakukan sebarang usaha agar blog (http://wanitamelayuseksi.blogspot.com) ini disekat, ditampan dan akhirnya dipadam.


-Rohani,Kepong, 2009-



**Sebar-sebarkan mesej ini kepada rakan-rakan anda supaya blog keji tersebut dapat diambil tindakan.

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he