Followers

Sunday, June 29, 2008

Kanser oh kanser


Hari ini aku agak sedih kerana emak aku yang disyaki mengidap kanser servik nampak letih dan lesu. Aku sudah berusaha untuk membawanya ke hospital namun masalahnya mak aku ni amat penakut, belum apa-apa dah terketar-ketar dah....so lama la juga aku cuma dok belikan ubat dari luar dan berdoa. Tapi bila aku tengok darah yang menitik......hati aku mula susah....aku serabut, kesian tapi rasa malang sebab tak boleh nak bantu...makkkkkkkk
Ya tuhanku, sembuhkanlah penyakit ibuku....sesungguhnya ibuku amat baik pada tetamu yang berkunjung, tidak pernah dia tidak mnghidangkan minuman walaupun cuma secawan kopi. Dengan kebaikannya itu, Ya Allah sembuhkan dia dari kesakitan. Aminnnn

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he