Followers

Saturday, August 1, 2009

malasnya aku nak menulis.....


mengapa aku la ni semakin malas, nak mula menulis tesis terasa macam terlalu susah.....bahan banyak dah dapat...memang aku ni boleh la dikategorikan sebagai orang yang suka buat kerja kalau terdesak je....tuhan berikan aku sedikit kekuatan mental....
Rasanya bukan la malas sangat namun keletihan bekerja menjadikan aku begini..bila sampai kat rumah rasa nak rehat je...lagipun bila usia meningkat...memang la malas sikit nak mikir2 ni...kan, kan.
p/s....
dah hantaq pun tesis aku...selamat diserahkan pada 12 hb Disember 2009,..maka selesailah sudah satu bab yang kurasakan agak membebankan. Kini tamatlah sudah pengajian peringkat master...entah nak bersambung atau tidak belum dapat kupastikan lagi..biarlah aku berehat sekejap...


No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he