Followers

Sunday, August 9, 2009

sedih dan terkilan sungguh...

Hidup di dunia hanya sementara, namun kesementaraan itulah menjadikan manusia amat sibuk. Aku jua salah seorang yang merasakan hidupku seolah-olah tidak cukup masa. Terkilan sungguh sebab dengan kesibukan jualah aku tidak sempat menziarahi saudaraku yang tenat di hospital dan akhirnya meninggal sudah. Ya allah dalam aku sedih kerana menjadi manusia yang sibuk...maafkan aku Ta...aku bukannya tidak mahu menziarahi suamimu sewaktu kau khabarkan keadaannya yang kritikal sebelum itu,,,cuma aku ternanti2 masa yang agak lapang untuk ke sana..sedar2 am sudah pergi....maafkan aku..semoga rohnya selamat menemui ilahi dengan aman. amin.

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he