Followers

Saturday, August 29, 2009

Setelah seminggu bercuti...


Akhirnya setelah berazam untuk menyiapkan proposal tesis aku semasa cuti sekolah seminggu ni, dapatlah disiapkan jua. Itupun setelah aku berhempas pulas, menguatkan semangat, berjuang melawan keletihan...tesis aku pun bermula...may be...dalam 3 bulan lagi siap le...and then at the end of this year, i'm becoming a teacher with Master degree! Eleh,,,hebat sangat ke...

Rasanya bukan gelaran tu yang hebat..tapi perjuangan di sebaliknya adalah kehebatan...he..he.ye la berjuang mengejar masa yang semakin pantas...tapi aktiviti semakin banyak...menjadikan hidup aku begitu sibuk...

Tajuk tesis aku ialah "Pembangunan Perisian Multimedia bagi subjek Sejarah tingkatan 2 KBSM berasaskan Power Point 2003". Setelah siap bole la aku uplad, ,,,so mana2 yang berminat nak membacanya tunggulah ianya siap dulu ye...he. he, he

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he