Followers

Sunday, May 1, 2011

Ku selusuri semula Jejak-jejak kenangan di MPSAH


Mengimbau kenangan di surau yang banyak kenangan....terlalu banyak..


Dulu MPSAH, sekarang IPSAH...lokasi yang sama, penuh nostalgia.


Bahagianyaaaaaa....





Hari ini Hari pekerja...cuti umum ini aku ambil kesempatan untuk menjejak semula tempat yang banyak menimbulkan nostalgia. Pada aku, setiap penghuni asrama pasti tercari-cari semula bebayang silam yang mampu menimbulkan semula bayangan yang suatu masa dulu pernah dilaluinya, begitu jugalah aku...hari ini menjejaki semuala MPSAH (IPSAH) bersama anak2...hubby kena kerja...so drive je la pelan2 bersama memori yang samar2..(sebenarnya IPSAH bukanlah jauh pun, cuma kesempatan tidak memberiku peluang) alhamdulillah sampai jua aku ke sana..dengan rasa berbaur sedih dan terharu,..aku melangkah masuk ke destinasi..teruja...tempat pertama yang aku tuju ialah Bukit Gerko...seronok bercerita kepada nank2 aktiviti dulu-dulu di sini,..mereka sekadar tersenyum...hisshhh anak2 sekarang,..bukannya tahu makna kenangan...geram betullah...

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he