Followers

Sunday, December 11, 2011

Nurain Athirah tak dapat cuti...kesian diaaa


Musim cuti sedang berlangsung,..aku yakin ibu bapa ramai yang sudang pening,..haaa baru tahu...susah kan nak jaga anak masa cuti,...selalu tugas tu guru2 yang buat...sekarang,..awak le ibu..awaklah guru...haaa macam mana...best tak?
Pada kebiasaannya,..bagi aku yang merangkap ibu dan guru...ni,..masa cuti adalah masa untuk bersantai sikit...nak jalan2,.tapi untuk anak2,..aku dah tetapkan program,...mana boleh bersantai sampai sebulan,..selain sediakan bahan bacaan tambahan,..aku juga menghantar mereka ke pusat tuisyen,...nampaknya cuti kali ini,..cuma Nurain Athirah je yang terlibat,...abangnya nak rehatkan minda selepas PMR....kesiannn adik no...tak de cuti le kan...Tuisyen Intensif ni selalunya berlangsung selama 1 bulan,..kali ni ianya bermula 1 Disember sehingga 28 Disember 2011...dah tu habisla cutinya...biarlah adik,..tahun depan kan nak exam,..kena ready le...bukankah adik pun nak cemerlang macam abang jugak kan?...
Untuk Nurain Athirah,...bersabar ye sayang....mak cuma ingin adik berjaya..mungkin nikmat cuti adik tak merasa sangat namun itulah yang terbaik,..ok...minggu depan,..mak bawa adik jalan2 ok...cuti seminggu...ok..selamat bertusyen ye..semoga adik menjadi wanita solehah yang bahgia di dunia dan di akhirat...amin.

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he