Followers

Sunday, December 6, 2009

biar lambat jangan terlewat...iktibar buat diri..



Pian Cecupak menyesal tak sudah - Berita yang seronok dibaca tapi menyumpah di hati...Kata-kata yang keluar daripada mulut Pian Cecupak hanya satu. Dia rindukan wajah asal selepas menyesali tindakannya beberapa kali melakukan ubah-suai wajah. Kononnya nak dapat wajah mirip penyanyi Dafi. Lepas tu ada hati pula nak tampil macam hero hindustan, Rajesh Khana. Sayangnya selepas beberapa tahun menghabiskan wang ringgit bagi mengubah wajahnya itu yang kononnya lebih menarik, hari ini dia rasa menyesal. lanjut


3 comments:

LanaBulu said...

Manusia mmg tak pernah puas selagi memiliki nafsu yg ta dididik atau dikawal oleh akal yg berpelajaran agama..
Nikmat bersyukur ni terasa 'nothing' bagi mereka yg berfikiran bebas nih..

athirah said...

dulu saya pernah bertanya diri sendiri, mengapa hidung aku tak manchung?...kepek je...sekarang dah dapat jawapan..kalau hidung aku manchung tentulah bukan nama siti ajar, mungkin jadi saira banu ke...shilpa ke..he he..akhirnya aku bersyukur aku diberi nafas oleh tuhan dengan hidung tak manchung ni...siapalah kita nak mempertikaikan ciptaan tuhan...

abu muaz said...

alhamdulillah.

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he