Followers

Friday, December 11, 2009

jom pi langkawi

malam ni sibuk berkemas,,,esok kami nak bercuti ke Langkawi...dalam 3 hari la juga...tak bawa banyak pakaian...sebab boleh beli kat sana nanti..yang susah hati musim cuti ni ialah tempat tidur la...dah naik rate...kalau biasa RM100 dah jadi RM150...sewa kereta lagi...semua naik...kalau nak murah kena pi masa sekolah buka...so tak ada pilihan, kalau sekolah dah buka kena pi sekolah la bukannya melancong...apa2pun aku berdoa agar urusan perjalanan kami sekeluarga dipermudahkan...amin.

3 comments:

LanaBulu said...

Bukan selalu cikgu Ct..eloklah tu..bukan tempat lain..
Selamat bergembira bercuti bersantai bersama keluarga dan jgn dok shoping sakan pulak nanti..orang lain tak sempat lah nak shoping lak nanti..hee

rosnanie said...

salam, semoga seronok sepanjang perjalanan dan selamat pergi balik

ada jgk cdg nk g sana tp banyak pulak program

ZOOL@TOD said...

selamat bercuti

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he