Followers

Friday, December 23, 2011

alhamdulillah, Helmi sudah capai misi 9A


Keputusan PMR sudah diketahui umum,..ada yang cemerlang dan ramai juga yang kecewa...tahniah untuk putera tersayang, Helmi sudah berjaya mencapai targetnya dalam akademik 2011 dan berjaya memperoleh 9A dalam PMRnya.
Semasa keputusan diumumkan,..kami sekeluarga masih dalam urusan di Kuala Lumpur,..so kesian Helmi tak dapat meraikan kejayaan ini bersama rakan2 dan guru2nya...apa2pun kami sekuarga bershukur...
Sepanjang percutian banyak peristiwa diluar jangkaan berlaku yang memerlukan komitmen....banyak juga waktu cuti kena dihabiskan menyelesaikan masalah mendatang satu persatu...inilah sebabnya yang menjadikan cuti kami kali ini tidak begitu terurus, kepada pihak sekolah,..aku mohon maaf sebab saat bersejarah 22 Disember 2011 tak dapat dikongsi bersama...bukan sengaja namun masa tidak mengizinkan..
Sebagai ibu kepada Helmi,..aku mendoakan Helmi terus maju dalam hidupnya dan mampu merubah generasi mendatang ke arah yang lebih gemilang..

3 comments:

Leenoh said...

Salam.

Tahniah Helmi dan keluarganya. Semoga terus maju lagi.

Akram Zulkifli said...

tahniah helmi...moga kau terus maju kehadapn :)

Akram Zulkifli said...

tahniah helmi...smoga kau tros maju kehadapn :)

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he