Followers

Saturday, October 3, 2009

Hujan lagi...

Hari ni..hari Sabtu...Aku dan Hazidah ke kuliah di UUM untuk semester akhir kami...apa yang kami perasan setiap kali ke keliah samada waktu pergi atau balik ialah kami selalu kena hujan....seingat aku...kerap sungguh, yang peliknya dari alor setar cuaca elok je...sampai kat Jitra mula hujan, dekat Changloon lagi lebat...dah la hari ni aku drive ViVa je...selalunya Hazidah bawa kereta mewah dia...dapatlah aku merasa naik Wish, CRV dan kadang kala naik Jip...he he.
Hari ni kami sampai lewat ke rumah, dah masuk maghrib baru sampai...nasib baik le anak2 dah besaq kalu tak haru biru jugak....apa-apa pun aku bersyukur kerana kami akan menamatkan tempoh yang agak menekan ni tak lama lagi...aku akan merdeka....yeahhh.

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he