Followers

Sunday, October 4, 2009

Rambutku banyak yang gugur....

Sejak akhir-akhir ini banyak rambutku yang gugur, kenapa ye...mungkin aktor usia dan rawatan yang tidak betul. Stress pun ada juga...risau sangat...setiap kali pegang rambut, pasti ada yang berbaki di jari...aku memang tahu...memang normal rambut gugur 100 helai sehari...tapi kalau macam tu botak la kepala....
Dulu selepas aku gunakan syampoo rawatan gugur...dah ok dah tapi sekarnga masalah tu berulang lagi...pasti ada je rambut kat lantai rumah yang menyemakkan mata....
Aku cuba mencari info dari internet....petua dll. Masih teringat lagi dulu aku amat rajin merawat rambut dengan perahan santan, tapi itu sebelum kahwin...lepas kahwin mana ada masa untuk semua itu...walau cuba berbagai rawatan lain...tapi aku berpendapat rawatan santan mampu melebat dan menghitamkan rambut...

No comments:

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he