Followers

Saturday, October 17, 2009

lagi lagi kucing..


Entah mengapa aku suka sangat dengan kucing, seingat aku dari dulu sampai la ni dah beratus kucing aku bela, semuanya diberi nama. Masing-masing ada keistimewaan sendiri. Bila ada kucing beranak, aku pun mula mencari-cari nama yang sesuai dengan identiti dan penamilan yang ada pada mereka.....he he.

Aku teringin juga nak tahu samada orang lain yang bela kucing ni berperangai macam aku.....dulu waktu aku belum kahwin, kucing ku ajak tidur sekali...siap peluk lagi...dapat suami tak suka kucing, alahai...tak bolehla lagi, tapi aku tetap sayang kucing walaupun aku tahu najisnya mengalahkan bau.......tak tahulah bau apa. he he.yang pasti kucing amat senang dipandang, sangat comel.

Nak tahu lanjut mengenai kucing, sila klik.
http://www.kelabkucingmalaysia.com/mcc/

1 comment:

arzeyani said...

Saya merupakan classmate ain izzatie.nampaknya kita mempunyai mina t yang sama iaitu KUCING@CATS..saya juga ada blog untuk mengajak orang ramai untuk selamatkan kucing2 terbiar daripada dibunuh secara kejam.why not join blog saya and hope we'll have more awareness on saving the cats...chaiyok2!!!!!!!

Blog ini untuk semua....

Mai la pakat sumbang bahan atau info ke...cerita ke, foto ke, resepi ke....sama-sama manafaatkan teknologi untuk kebaikan. welcome!

kucing pun pandai marah beb..he he